Arkadaşlar bebegim 2 hafta öncesine kadar biseyler söylmeye calisiyodu yani kelimesi var yavastan 2 kelime kurabiliyodu felan 2 haftadir ne dogru düzgün konusmak istiyor nede kendini zorluyor bu ara telefonu çogaltti ondanmi kafayı yiycem ne zormus birde son zamanlarda uyku sıkıntıları cogaldi uykusuzum o kadar sabrımı zorluyorki lütfen bisey demeyin biraz sesim yükseliyor arada ama istemsiz sonra cok üzülüyorum bundanmi bilmiyorum