Merhaba, 2 yıl önce bir ameliyat oldum ve ameliyat olacağımı öğrendiğimde stresten dolayı saçımda egzama oldu. Sonrasında ailemdeki sağlık problemleri sebebiyle stresim devam etti, tabi egzama da. Üstüne hamile kaldım ve ilaç falan da kullanamadım. Sonuç olarak 2 yıldır saç derimde kaşıntı ve döküntü oluyor. Ayrı sorunu yaşayanlar var mı? Neler yapıyorsunuz?