yasocan Kızlar oğlum 2 gün sonra 9 aylık olacak, emziriyorum hala regl olmuyorum aklıma gebelik geliyor test yapmaya cesaretim yok ya çıkarsa diye içim içimi yiyor ne zaman regl oldunuz normal mi bunca zaman olmamam
LinaElzem Bende 6. ayın sonunda oldum. 2 hafta önceydi. Beklemek çok sıkıntı gerçekten. Bu seferde acaba düzenli gelir mi diye düşünüyoruz :)