Kızlar herkese iyi geceler öncelikle birey sorucam
2 . Normal doğumumu yaptım 2 ay önce ama göbeğimi hiç satmadım 1. De kalmamıştı çünkü 2. De. Eriyip gider diye düşündüm ama öyle olmadı normal de zayıf insanım 48 ama bunda 58 ile kaldım ama boyum biraz olduğundan o kadar göstermiyorum kilo benim için dert değil ben böyle sevdim zaten kendimi de göbeğim aşırı rahatsız ediyor beni hiç birseyim olmuyor olsa bile göbeğim pat diye çıkıyor sinirim bozuluyor şimdi giyilebilir bı korse verdi arakadasim hiç kullanmadım vs dedi neyse kullanıyorum da geçer mi biraz da olsa gider mi göbeğim