QueenMommm başedemeyeceğiniz kadar aşırı kilonuz yok. Varsa maddi imkanınız özel diyetisyene yoksa devletin diyetisyenine düzenli gidin. Motivasyon çok önemli içinizde kalan bir kıyafet alın ya da kendi zayıf resminizi yoksa telefon programıyla inceltin, karşınıza koyun. Eşiniz de destek olursa süreç kolaylaşır. Eve aburcubur yada dayanamayacağınız yiyecekleri almayın