seydaeymen ilk çocuğumu dönene kadar hep kundakladım öyle de uyuttum, dönmeye başladıgında da sadece uykuya geçerken kumdaklıyordum, ayağımda sallıyordum çünkü. Uyuduğu an kundağı çözüp yatırıyordum ve bu 16aya kadar devam etti ondan sonra tamamen bıraktık. Şimdi 4aylık kızım var onuda kundaklıyorum, pusette uyuyor, gece mama için kalkınca mamasını içirip kundağını çözüp geri serbest yatırıyorum beşiğine. Bakalım bu bebeğimde ne kadar sürdürcem hiç bilmiyorum.