SevimmMkuzey canım oğlum da var ben ilk göğüs cerrahisine götürdüm doktor çocuk kardiyoloji görsün dedi ultrasonla bakıldı kalple ilgili bir sıkıntı yok dedi kağıdı tekrar göğüs cerrahisine götürdüm şimdilik sorun yok ameliyat için çok küçük dedi 7 8 yaş öneriyoruz ama tuhaf bir şekil alırsa getirirsin dedi eğitim araştırmaya götürmüştüm orda ki profesör baktı oğluma hatta sen bunu nasıl fark ettin dedi internette gördüm içim rahat etmedi getirdim dedim çocuk doktorları pek önemsemiyor sen götür aklın kalmasın vakum tedavisini ben araştırmıştım ama doktor hiç bahsetmedi bende sormayı unuttum