Frrdevss emziriyorum mama da veriyorum sıkıntı yok onlarda gece bile iki saatte bir doktorun sorun yok demesine rağmen ama sarılık geçirmeyen bebekler de mi böyle çok uyuyor merak ettim zaten içeri falan alınmadı sinirdaydi iki gün sonra gel dediler gittik 12 çıktı deger sorun yok dedi doktoru