Benim bebeğim de kolikti, kimyon ve rezene çayı yapıp iç mutlaka sütünden geçer bebeğe ayrıca gaz masajı videolarını izleyip gün içerisinde bebeğine uygulayabilirsin, gaz damlası olarakta enterogis kullanmistik bayağı rahatlamıştı bebeğim o dönem. İns sizde faydasını görürsünüz.