Kızlar bebeğim 6 günlük sarılıktan dün hastaneye yattık sınırda 17 dedi doktor bugün taburcu olduk 12 ye düşmüş beni emiyor ama biraz zorla doyacak kadar emmiyor yani göğüslerimi tam tutamıyor sürekli kafasını çekiyor sürekli duraksıyor ondan dolayı doymuyor bu şekilde doyucağını sanmıyorum sürekli sürekli süt sağmakta çok yoruyor sizce mama takviyesi yapmalı mıyım yaparsam da yenidoğan bebekler için risksiz ve güzel bi mama öneriniz var mı