yakisiklinin_annesi ayak yapım gereği sürekli tırnak batması yaşıyorum. Jel kremler, iltihap kurutucular vs kullandım defalarca doktor tavsiyesi ile. Geçmeyince minik bir operasyon geçirdim. Tırnağımın batan kısmını tamamen kazıdı doktorum ve oradan dikiş attı.
O tırnağım bir daha batmadı, ama bu sefer de diğer ayağımın baş parmağında aynı batık oldu. Bu kez doğal bir yöntem denedim ve 3-4 kez yaptıktan sonra bayağı rahatladı ve birkaç haftada tamamen geçti. Ben tereyağ, bal ve kınayı karıştırıp geceden sürdüm ve parmağımı sarıp yattım. Sabah ilk iş sargıyı açıp parmağımı yıkadım ve ayağım hep açık kaldı. Her gece uyguladım ve tamamen geçti batığım. Ne zaman olsa aynı tarifi yapıyorum, bana çok iyi geliyor. Ama bakımına, temizliğine özen göstermek, dikkat etmek gerekiyor. 🍀