Gaddar Biz analar ne zaman dışarı çıktığımızda sinir krizi geçirmeden Alel acele eve kosturmadan evden çıktığımiza pişman olmadan güzel güzel vakit geçirip evimize donebilicez ya ne zamaaaan BUNALDIM HELPPPP
askbebegimmbenim Gaddar 6 aylık bebisimle evde bunalıp kendimizi dışarı atıyoruz Yemin ediyorum eve gelene kadar daralip geliyoruz kendimizi eve zor atiyoruz busefer off Allah’ım
kanalize askbebegimmbenim evet ya iki gün önce kahvaltı bile yapmadan çıktık kızımın altınci ay kontrolü vardı hastanede akşam ettik bir yemek yiyelim sırayla dedik bir başladı ağlama bağrış çağrış ortalık ayağa kalktı ne yapsak durduramıyoruz yemeğide yemeden eve döndük bu kaçıncı ne zaman düzeliriz vallahi hevesim kalmadı hiçbirşeye parka götürüyorum bebek arabasında bile durmuyor gidene dönene kadar anlamadımki içerisi mi iyi dışarısı mı
Tatlican Gaddar Yokya hic bir zaman olurmu 1 bucuk yastan sonra rahatliyor insan. Inaiycaksiniz ama tam 8ay hastane haric evden cikamadm devamli agliyordu sadece bayramda banannesine gittik oda 2 3saatlik .1yasindan sonra aglamasi durdu.simdi 6yasnda birlikte çarşıyı talan ediyoruz😄😄
busraegemelih Ne kadar bebişler? Benim ki 5 aylık ve dışarda çok iyiyiz 😂 tahmini ne kadarım kaldı dışarı da çıldırmaya 💃🏻
Gaddar busraegemelih benimki 10 aylık doğduğundan beri aynı bacım dışarı haram bana arabada durmak istemiyor ayağa kalkmaya çalışıyor misafirliğe gidemiyorum zehir ediyo kalabalık sevmiyor deliricem 😂
muazinannesii Gaddar nedenkii canım bebişin kaç aylık merak ettim? Bebekler dışarıyı sever aslında yada kendi bebeğim için konusayım eğer karnı tok altı kuru uykusunuda almıssa bebek arabasında rahat 2 3 saat dısarda sesi cıkmaz uyku vakti gelince başlar huysuzlanmaya☺