heygorl azicikgobekatalim bu iki ayrı doktorumuzun önerisi ayrıca Osman gönülal da böyle söylüyor 🙏 bkz:
azicikgobekatalim heygorl doğrudur o zaman 🤷🏽♀️ ben eczacının dediği gibi verdim 2 kere. O da ateşi düşürdü ama.
semakaya2525 assyam merhabalar oldunuz mı acaba bİz dün olduk sağ bacağı kızarık aşı yeri sizde de aynı durum var mı
Alisinannesi2112 Sünet olurken 5 mlim vermişti doktorumuz calpolü zararıda olmadı bi çay kaşığı ateşin düşmesine malesefki fayda etmiyor limon ile çoraplarını ıslatıp giydirin