Kizlar sol gogsum catlakti uzun zaman dir ama emziriyordum. Bugün emzirken kanagini gordum, çok kotu Bir andi panik oldum Bir Anda bebegim de oldu😥sonra sutu sagip biberonla verdim. Ama ona biberonla sut vermek kendimi Bana cok kotu hissettirdi. Sanki annelik gorevimi yapamiyormusum gibi hissettim. Lanolin krem kullaniyorum ve geciriyor sandim ama kanayinca iyice panik oldum. Simdi Bir sure sagip da vericem Mecburen. Bu durumu yasayan var mi? Naptiniz gogusleriniz icin 😥