heavengin Kızlar arkadaşım yeni doğum yaptı bebeğinde döküntüler var.Nestle Alfamino önermiş doktoru.Kullanan var mı? Fiyatı çok fazla rapor filan karşılıyor mu? Hiç bilgimiz yok,bilen varsa yazarsa sevinirim.