Yaa benim oğlumda birkaç haftadır bu şekilde bazen gayet güzel oynuyoruz gülüyoruz felan hoop sonra bir bakıyorum tekrar kabus başlıyor 🫣 genelde %99 bu şekilde mızmız. Öğlen uykusu da normalde 3-3,5 saat uyurdu 3-4gündür o d- gitti 1saat 1,5 saat uyuyor. Ayrıca çok hareketli bir çocuk hiç durmuyor ve doğduğundan beri çok ilgi isteyen bir çocuk. Bu 18.ay gerçekten zormuş sanırım 🫣