Honey Bebeğim 4.gün oldu kaka yapmıyor, anne sütü ve arada mama veriyorum. Normal mi yoksa kabız mı oldu ? Başına gelen var mı ?
Merve Honey dün doktorum şey dedi bu aylarda bacaklarını kendilerine çekip kakalarını durdururlarmış 1 hafta normal dedi. Yaramaz bıcırıklar 🙈
Aytana Honey 10 güne kadar normal sayılıyo ama zorlandığını görüyorsanız 1 çay kaşığı zeytinyağı verebilirsiniz ya da poposuna zeytinyağı sürebilirsiniz rahatlatır biraz .
CanArelim Ikrazumra19 benim bebeğim sadece anne sütü alıyo kakasını yapması için ne yapabilirim? Az önce poposuna zeytinyağ sürdüm pamukla 🤷🏻♀️ Bide ılık ıhlamur verdim 10 cc kadar
Honey Aytana yok hayır zorlanma dalan yok, kaka yapmaya çalışmıyor ama sürekli gaz çıkartıyor, onla alakalı olbilir mi bilmiyorum
Ikrazumra19 CanArelim sizde zeytib yagi icirebilirsiniz 1 cay kasigi hicbir zarari yok ama popsuna cok fazla dokunmayin catlaga neden olabiliyor
LINDAMAY Honey kızımda 4 aylık ve evet kabız oluyordu. Düzenli beslenme aralarında su içirmeye başlayınca düzeldi ve aşkla su içiyor
Alara_5 Honey 3 bucuk aylıktı mama ve anne sütü gidiyoruz aptamil kullanıyordum snra hippe gectm iyi geldi 1 ay boyuncada fitil kullandk
Songul_hamza Honey doktorlar 10 güne kadar normal olduğunu söyliyo benim bebeğinde 5 güne bir yapar doktorum yapmadiginda bir çay kaşığı zeytinyağı ver hakiki olandan demişti zararı yok sende verebilirsin bide poposunada zeytinyağı sür uyar popoyu