Kızım 6 aylıkk oldu emzirerek uyutuyorum ama kendi kendine uyusun istiyorum artık 3,
4 aylıkken ara ara kendi kendine uykuya dalardı şimdi emzirmem gerekiyor uykuya dalması için ne yapmam lazım kendi kendine uyuması için desteksiz uyuyabilmesi icin sizler nasıl uyutuyorsunuz gece uykusunda uyanıyormu uyandığında tekrar nasıl uykuya dalıyor bebeğinizz??