rumeysa_2323 Geçen ay düşük yaptım bu ay test yaptım kan da verdim hamilelik görünüyor böyle bişey olabilr mi
rumeysa_2323 Ballilokmam11 90 lara düşünce sağlık ocağı dedi daha gelme bu ay adet olmayınca tekrar gittim 300e çıkmıştı dün yine verdim 1700olmuştu
1sirinannesi rumeysa_2323 O zaman yeni gebelik olabilir canım, yükselmiş çünkü kan değerin bir doktora git istersen belki görünür.
LinaElzem Kürtajdan hemen sonra da hamile kalmak mümkün. Örneğini de gördüm. Doktorum zamanında bana söylemişti. Kürtajadan 14 gün sonra yumurtlamam başlamıştı korun istersen 1-2 ay dedi öyle yaptım sonra zaten 3. ay gebe kaldım