Edaaaden Kızlar dikiş yerim şiş ve kızarık 3 ay olucak doğum yapalı terledim falan ondan mı oluyo acaba ne sürsem iyi gelir
Meltem_ikra @Edaaaden terden oluyor benimde sürekli pişik gibi oluyor bende pişik krem sürüp kuru tutmaya çalışıyorum ama istersen bir doktora yada sağlık ocağında ki hemşireyle görüş
Edaaaden Meltem_ikra evet sanırım benimde aynı sorun bakalım iki gün sonra aşı için gidince bir sorayım ama bugünde pişik kremi süreyim belki faydası olur teşekkür ederim 🙂