Arkadaşlar ben emzirmeyi bırakalı 9 ay oldu kızım 18aylık. Sütüm zaten okadar azdı ki bitti dyeyim öyle bıraktık. Bikaç gündür göğsümde bi sızı oluyor hani süt iner gibi denirya sütün gelmesi sızısı. Bu neden olur bilen var mı ya normal mi doktora mı gitmeliyim ya da hangi bölüme gitmeliyim