Kizilciksurubu Selinnnnn1 Benim de oğlumun adı Efe. Forumda ilk defa çocuğunun adı Efe olan birini gördüm :)
Saykoogg Tatlisoglum oğlumun adı ayaz karan kız olursa ayza karen koymayı düşünüyorum bende aynı isimleri düşünmüş olmamız şaka mııı 😂❤️
Saykoogg Tatlisoglum lütfen kız olmaz bidaha erkek olursa uraz düşünürmüsünüz çünkü ben bidaha erkek olursa uraz kağan düşündüm 😂
Tbmstf aymtii ayy gerçekten bir an yorumu ben yazdım sandım 😅 defne ismini kız olsaydı koyacaktık ve oğlumuz oldu adı Ege 😅