Senayys Ayza20 benim oğluşum da Ayaz 🤍nasıl sizinki de esiyor mu 😋kızım olursa da Asya düşünmüştüm,Ayza da çok güzel ama 😍
aymtii 3melekannesi_ kızım olsaydı Defne koymak istiyordum ismini. Çok beğeniyorum bu ismi. Ama oğlum oldu EGE 🥰
Tbmstf aymtii ayy gerçekten bir an yorumu ben yazdım sandım 😅 defne ismini kız olsaydı koyacaktık ve oğlumuz oldu adı Ege 😅