Kumsaliko Kızlar emzirmeyi kestim 1 gafta oluyor sütüm doluyordu bir kez tamamen boşalttım ve sardım sonra şişi indi şuan iyi ama hep böyle beze beze şeyler var fındık gibi elime geliyor normal mi
beyzzsenturkk_ Kumsaliko 1 ay oluyor 1 kere 3. gün sağmıştım artık dolmuyor bence tekrar sağın onlar kaybolsun ağrı sızı yapar
Kumsaliko beyzzsenturkk_ tekrar süt gelmez mi şuanda ağrım yok bastırmadığım sürece gayet iyi ama heryer beze gibi normal demi bu durum