temiz55 Merhaba anneler 2buçuk aylık bebeğime sabah 3 damla D vitamini vermiştim, az önce gaz damlası diye 5 damla daha D vitamini verdim bişey olur mu bilgisi olan varmı ?
27ozlem temiz55 bir sorun olacağını sanmıyorum zaten d vitamini sabah öğle arası veriliyor çünkü öğleden sonra emilimi azalıyor siz şimdi vermişsiniz etkisi azalmış
alin12_ temiz55 karın agrısı yapar. Bende bi kere yanlış vermiştim. Ama ben bir hafta boyunca bir fıs yerine iki fıs vermiştim. Bir fıs 3 damla ediyormuş ocean damlada. Doktorum karın agrısı yapmadı mı dedi. Huzursuzluğu olmadı dedim. Fazlası zarar dedi. Bir hafta ara verelim hiç kullanmayın dedi. Ara verdik dinlensin diye.
Makasal temiz55 bişey olmaz merak etme korkma. Sadece yarın verme bnce yarının hakkını vermişsin gibi oldu. Eşimde kızıma d vitami spreyini karıştırıp majezik boğaz spreyi sıkmıştı. Bişey olmadı
Szyee temiz55 merhaba bir şey oldu mu bende 400 Luk yerine çocuğa 1000 Luk d vitamini verdim yanlışlıkla 3 gündür veremiyordum bugünde böyle oldu 3 buçuk aylık kızım bir şey olur mu ?