Merhaba, yaşamıyorum ama aslen oralayım. 4 5 sene önce hastaneye gitmiştim aile ziyareti için uğradığımda. Hastaneden de çalışanlardan da hiç memnun kalmamıştım hele ki doğum gibi bir konuda hiç riske atmanızı önermem. Maddi durumunuza uyuyorsa varsa özele yoksa Konya merkeze gidin bence, sezeryan tarihiniz nettir az çok