Duygu3737 Merhaba kızlar doğum yapalı 54 gün oldu lohusa kanamam zaten çok olmamıştı ama hala lekelenme şeklinde oluyor normal bir durum mudur bu doktora sordum emzirmeye bağlı lekelenmeler olabilir dedi böyle bir durum yaşayan var mı ?
3kedili2bebekli Duygu3737 göğüsler ve rahim birlikte hareket eder dedi doktorum emzirirken rahimde kasılma meydana gelirmiş o kasılmalar da lekelenme olabilir bir de adet olmayabilirsiniz benim en sevdiğim yanı da 2 aydır adet oluyorum hiç agrisiz olmustu emzirirken böyle tuhaflıklar normal tabi ki doktorunuzu bilgilendirin daha farklı bir durum olursa
GulserenKayra Duygu3737 doğum kontrol hapı kullanıyorsanız o da yapabilir benimde olmuştu hapı içmeyi bıraktım lekelenmelerimde olmuyor artık