ozlemctnkyaa Kizlar merhaba bebeğim 13 aylik hala düz basamadi hep parmak ucu destek almadan yürümüyor prematüre doğmuştu acaba bununla etkisi varmıdır başına gelenler varsa lütfen bana da tavsiyelerinizi verir misiniz ?
Femme1 ozlemctnkyaa oğlum 11 aylık emekleme yok yürüme yok oda erken doğdu ama çok düşünmemek lazım bende takılıyorum
barbunyalikek ozlemctnkyaa bebeğim 15 aylıkken yürüdü. Sana taktik vereyim ben nasıl öğrettim. Bebeğini al sırtını yasla koltuğa geç karşına yakın mesafe düşmesin dikkat et. Gel gel de adım atacaktır
kytx Benmde yürümüyot canm kendi tutunup kalkıyor ama biz tuttgmz zamanda az bsy yürüyor off luyo oturuyor 😁😁 oglumda geç yürümştü
_6464 Bebeğim 14 aylık yürüdü koltuk yanlarından gidiyordu bir anda kendiliğinden salondan mutfağa kadar geldi her bebeğin gelişimi farklı dert etmeyin daha zamanı vardır belkide
ozlemctnkyaa barbunyalikek dediğiniz yöntemi denedim 🥹 bizimkisi sadece ayakta durmak istiyor hala parmak ucunu düzeltemedik ama kendi kendine oturduğu yerden kalkmaya çalışıyor 🥹 sanırım biraz olsun cesaretlendi 🥹 çok teşekkür ederim böyle böyle başarıcaz galiba.. 🥹❤️
Burcuskovski Canım benim bebeğim 14 aylıkken yürüdü top sayesinde 😅 Çocuklar için satılan renkli baskılı toplar oluyor onlardan al bir dene bakalım.Sıralama varsa yürümesi için henüz zaman var ozlemctnkyaa