esma5825 canim doktora gotur tabiiki ciddi olma ihtimali var ama ben birkac tavsiyede bulunmak istiyorm. Ben sterimar baby aldim.sikarken basinci iyi oldugu icin burnunu iyi aciyor. Hatta bence simdiye kadar denediklerimin en iyisi. Odanin nemini kontrol edin. Kaloriferlerle birlikte ev malesef cok kuruyor kuruyan burnu islatma icinde vucud daha fazla mukus uretiyor. Soguk buharcikaran bir nem makinesi cok onemli.burundan sumuk cekme aletleri( kesin daha karismatik bir adi vardir)nin iyisi cok faydali. Onu kullanmadan once burun damlasini sik bir iki dakika bekle ki sumukler yumusasin oyle cek. Bir de sogan. Ben iyice dograyip ya da robottanda gecirebilirsin yataginin yanina koyuyorum. Oda biraz lahmacun salonu gibi kokuyoya ama cok etkili:))