Tubacnr0 32 aylık kızım 5 aylık da kızım var. Büyük olan son 1 aydır resmen 180 derce değişim gösterdi herşeye ağlıyor bütün gün mız mız. Bişey yapamıyor kaldırıp fırlatıyor. Bugün bonibonun kapağını acamamış diye kaldırdı fırlattı heryere acıldı sonra onlar neden döküldü diye ağladı. Sonra ben topluyorum çöpe atıcam dıye agladı. Ağladı da ağladı yani 🤦🥴