gumussoymeltem Arkadaşlar bebişim 1 yaşına yeni girdi. Ama son zamanlarda aşırı gası var. Gğn boyu da gece de sürekli ıkınıp gaz çıkarmaya çalışıyor. Böyle bir sorunı olan var mı? Ne yapmam gerekiyor. Gece sürekli uyanıyor ıkınmaktan :( akıl verin bana lütfen