merve50_ Kullanan var mı acaba ben dün kullanmaya başladım ama gaz yaptı ve çok huzursuz özellikle bugün ağlayıp durdu hep uykuya dalmakta da zorlanıyor sizlerde de bu durum oldu mu
ilkayeroglu merve50_ bize sağlık ocağı kabızlık yapıyor demişti o yüzden biz onu hiç kullanmadık bence siz de kullanmayın
Hacer05 merve50_ Mrb vegaferonu kullanmayın derim nacizane tavsiyem yine siz bilirsiniz ama içeriği temiz değil ve yan etkileri oluyo zaten sizin yazdıklarınızda yan etkilerinden bazıları. Eczaneden başka demir ilacı ve d vitamini alabilirsiniz içeriği temiz olanlardan
merve50_ ilkayeroglu kabız olmadı henüz ama evet pek iyi şeyler de okumadım ama kullanmazsanız demiri düşer diğer özel vitaminler faydalı değil diyen de var kafam karıştı açıkçası biraz
prensannesi07_ ilkayeroglu ya ben de pazartesi kullanmaya başladım burada okumuştum kullanılanları sağlık ocağına hemşireye sordum içeriğini temiz olmasa bakanlık onaylamaz dedi oğlum da iki gündür kaka yapmıyordu bugün kaka yapmış koyu kına renginde nasıl korktum devam etmesem mi acaba
minyonzi merve50_ bize de kabızlık yaptı. Onu kestik ocean d vitaminine başladık çok şükür her şey düzene girdi🤗
beyzacvk Döküntü yapmıştı birde kızım damlayı içtikten sonra muhakkak bir kısmını kusardı sidefer kullandım 1yaşına kadar