kuzeyinannesi06 Kızlar pilav nohut yemek istiyorum çok canım istedi ama emziriyorum gaz yapıyor diyolar daha ilk kez emzirme döneminde nohut yiyeceğim buralarda taze anneyim anlayacağınız sorum şu kimyon atsam pişirirken bolca öyle tüketsem olur mu
DevosMom kuzeyinannesi06 o şekilde tüketebilirsin tabii ki. Herkesin bedeni bebeği farklı ama ben herşeyi yedim hiç gaz yapmadı bebeğime. Kimyon falan da kullanmadım
eymenzeynep kuzeyinannesi06 canın çekiyorsa mutlaka ye yoksa bizim oralarda hep emziren kadın istediğini yemezse göğsü şişer ateşlenir denir