hayırlı akşamlar 5 antibiyotik biteli 4 gün olmuştu dün akşam ateşlendi birden 6 antibiyotiğe başladık ve maalesef bu sefer iğne ☹️☹️☹️☹️ götürmediğini doktor kalmadı istanbul avrupa yakasında yaşayanlar bilir mutlaka bht tema hastanesi var orda ki doktoru çok duymuştum antibiyotik karşıtı antibiyotiksiz iyileştiriyo falan diye bugün oraya götürdüm bi umut yine olmadı antibiyotik yazdı gönderdi. şaşırdım artık ne zamana kadar böyle devam edecek doğal neler aldım 3,5 milyara aktardan özel karışım bile yaptırdım yok bana mısın demiyo her ay hastane için harcadığımız paraların haddi hesabı yok mesela bugün 7 milyar gitti Allahtan ümit kesilmezmiş ama benim artık takatim kalmadı..