Dostlar 6-7 aydır eşimle garip şeyler yaşıyoruz hamileliğimin son zamanlarında başladı kızım 4 aylık oldu hala devam ediyor annemin ısrarıyla 2 farklı hocayla görüştüm ve bizde büyü olduğunu söyledi şoka girdim sonra büyü bozdurduk falan nerdeyse 1 ay oldu düzelmişti eşim arada tekliyordu ama iyiydi çok şükür 1 haftadır yine eskisi gibi oldu garip davranışlar bitti artık sana güvenmiyorum demeler neler neler daha önce yaşayan başına gelen var mı süreci nasıl yönetmem gerekiyor bilmiyorum artık çok yoruldum