Deletedmom_108 Kafam karıştı kızlar ya memnun kaldığınız mama sandalyesi önerilerinizi bekliyorum. Önceliğim kesinlikle sağlam, güvenilir olması. Ayakları falan özellikle sağlam olsun devrilmesin ya aman Allah korusun ben kurarım da kurarım 😁
ejdermeyvelilahmacun Deletedmom_108 ikea antilop.. eğer gösterişe önem vermem sağlam olsun diyorsan bence bi bakmalısın
cocomelon33 Deletedmom_108 kiwi koala 3 yıl kullandık taş gibi oğlum 37 aylık oldu artık sandalyede oturmak istedi kaldırdık.
Deletedmom_108 ejdermeyvelilahmacun Yok ben onu süslerim zaten baktım ona da ikea da stoğu yok. Trendyol gibi sitelerde farklı fiyatlara satılıyor hangi satıcıdan alacağım bilemedim. Bir farkı olmasın sonra uyduruktan bir şey gelir diye korkuyorum
Kk41 Deletedmom_108 ben mağazasından aldım. Kendi sitesinde en uygun fiyat oluyor. Trendyol vs çok fark koyuyor üstüne
pivpivpivahmedmuhsin Deletedmom_108 Joie Mimzy Lx 🤌🏻 Hem sağlam hem de masa kısmı geniş. Aktivite yaptırabiliyorum. Oturduğu alan da çok geniş. İçinde rahatça oturabiliyor. Masanın bebeğe uzaklığı ayarlanabiliyor. Kademeli olarak alçalabiliyor. Gayet memnunum. 🌸
Cicektebenimcicekligunlerde bu modelden civilde 7sene önce 250 almıştım. 2 çocuk büyüttüm çok korunaklı ve rahat fiyatı uçmuş.Arkadasima verdim hala birşey olmadı.
ezgiaslan10 Chicco polly magic ürünü oğlum 3 aylıkken aldım şuan 4 aylık hala ana kucağı olarak kullanıyorum cok seviyor oyuncakları falan çok ilgisini çekiyor minderi cok kaliteli ve rahat arka ve ön ayaklar tekerlekli buda taşıma kolaylığı sağlıyor arka ayakları kilitlenebilir kemer sistemi vs cok güvenilir bir mama sandalyesi chicco kalitesi zaten burdan anlaşılıyor birde çift tepsili biz şuan tepsi kısmını çıkardık ana kucağı gibi kullanıyoruz sırtı yatık hafif yatık dik gibi ayarlanabiliyor boyu da 5 kademeli ayarlanıyor yani pek çok özelliği var ben de deneye deneye görücem ama fiyat olarak biraz tuzlu
Sadeturkkahvesi Deletedmom_108 chicco poly 2 start kullanıyorum 2.5 yaşında oğlum şuan 10 çocuk daha büyütür
fatmaktoprakci Deletedmom_108 ikea antilop kullanıyoruz çok memnunuz oturma bölümü geniş biz ayak desteği ile kullanıyoruz kızım içinde rahat o mutlu ben mutlu 😂
fatmaktoprakci Deletedmom_108 ikeada stok bulamayıp letgo baktım oda ne 200 tl birisi ilana koymus sıfır çizik etiket üstünde hemen kaptım minder ve ayak desteği ile tamamladım 😂 Birde söyle düşündüm tepsisi bekleğim kadar kötü gelmedi öyle olsa mağazadan sipariş verecektim tepsisini ona bile gerek kalmadı 😂 Trendyol ikea antilop fiyatları uçmuş durumdayken bize bedavaya almış gibi bişey olduk toplam 600 e tamamladım 😎 tasarruflu anne 🤣