motherthea 5 ay 15 günlük oğlum var abisi gripti geçti yaklaştırmadım ama yine de bulaştı galiba sabah ateşle kalktı hemen doktorumuza götürdüm crp temiz şükür kanda bişi yok idrar yetişmedi kan temiz diye bolca burnunu aç dedi fitil parol yazdı fitil attım gelince yarım yine düşmedi hep 38.38.5 şuan yine ateşli 3 saat oldu diye yarım ölçek parol içirdim zorla başıma soğuk bant falan koydum ama aşırı genzi akıyo aktıkça ağlıyor açıyorum ama bana mısın demiyor 🥺 neden böyle dirençli ateş anlamadım basit bir burnu aktı oğlumun 3.5 yaşında oda napcam bilemedim atletle yatıyor şuan ateş gibi🥺
Mikisss motherthea fitil kesib qoyuyorsunuz ya duşmuyorsa aşagi doz kalan fitilide koyun.bide serum taktirin.iyi gelecek.yuksek ateşde bebekler sıvı kayb eder .bol bol emizirin su verin içsin suya azacik limon damlatin.
mommyy1210 motherthea benim kızımda 7 ay 10 günlük geçen hafta ateşi vardı hep boğazından üşütmüş geçmeyince dün sağlik ocağına gittik antibiyotik yazdı onun üstüne ateşi düştü
minniks motherthea ılık dus aldırın gerekirse zıbınıda cıkarın bezle dursun bi sure atesi dustumu zıbınını giydirirsin
zmiraymom motherthea bebeğimde geçmeyen ateşlenme durumu yaşamadım carpol verince geçti ama babaannemden öğrendiğim kendime uyguladığım şeyler var 1. Ayağımın altına limon sürmek 2. Patates dilimleyip koymak koca karı şeyleri ama ateşlenince bende işe yarıyor 🫢
kubra00k Hemen fitil verin. Dün akşam benim oğlumda o ateşteydi fitilini verdim anında düştü. Özeldeki doktorum vermişti o fitili . Eczaneden alın lütfen. Alacaksanız ismini yazayım
motherthea kubra00k verdim ki ben diğer oğluma da onu verirdim hep yarım kesip koydum bana mısın demiyor ateşi ☹️☹️
kubra00k Paranox " fitilin adı. Hatta bıçakla yarım kesin verin 5 aylık olduğu için. Bana onu 4.ayında vermişti doktoru
kubra00k Nekadar geçti üzerinden fitili vereli. 7 saat geçtiyse bu kez fitili tam verin . Eğer ateşi hâla 38 buçuksa. Üzerini zıbınla bırakın balkon kapısını açın , ordan ona biraz essin, ince bir örtüyü üzerine örtün
AtlasDunya Ilık duşa sokun. Benim oğlum da geçen hafta 3 günü ateşli geçirdi. Ateşi 38 i geçtiğinde suya sokuyordum. Calpol ve dolven verdim 4 saat arayla bir birinden bir diğerinden. Ama önceliğim hep duş ve bez ıslayıp alnına koltuk altlarına koymak oldu takibinde yarım saat sonra yüksek devam ettikçe ilaç verdim.
motherthea minniks sağolun hepsini deniyorum biraz düştü parol şuruptan sonra başına da bu ateş düşürücü jel bantlardan yapıştırdım
motherthea minniks çok sağolun ateşin derecsi az düştü ama gözleri kırmızı kırmızı bantlar hayat kurtardı ya eklemlerine koyduğum an rahatlattı
Gulendamybsn Neyi beklyorsunuz doktora götürün havale boyutuna ulaşmasın sonra çok vixdan azabı çekersiniz o size muhtaç nolur bazı durumlarda bu platformun doktor platformu olmadığını düşünürsek hastaneye gitmeniz en doğru karar olcaktır 🤍🤍🤍