7 buçuk aylık bebeğim var. Su içmeyi bir türlü sevdiremedim. Alıştırma bardağı, normal bardak, biberon denedim içmek istemiyor. Bebek suyu, kaynamış beklemiş su, normal satılan suları da denedim yine sevmedi. Meyveler ile aroma kattım yine beğendiremedim bebişime🤦🏻♀️ Doktor dokuz aya kadar damla damla bile içse kafi dedi. Ben yine de bi tecrübeli annelere sormak istiyorum. Her fikrinize talibim🥰