afra_krdg Bebeğim 10 aylık son 4-5 gündür aşırı huysuz her şeye mızmızlanıyor ağlıyor. Özellikle ağladığı zaman bir an da hırçınlaşıyor çığlık atarak ağlıyor. Ne yapacağımı bilemiyorum. Çok zor sakinleşiyor. Başına gelen anneler varsa öneri de bulunabilir mi
Freedyaq afra_krdg çocuğum 20 aylık doğduğundan beri arsız şekilde ağlıyor çaresi yok sanırım.Tüm umutlarım sabırlarım tükendi
lamiakus afra_krdg atak haftası olabilirmi benim kızım 9 aylık 1 haftadır benimkide öyle hatta kendini geri geri atıyor sinirleniyor herkesin yüzüne dalıyor yırtmak için anlam veremiyorum bi anda noldu cocuga diye