Önceki postuma yanıt gelmediği için tekrar post açtım. Elimin üzerinde ve kollarımda küçüklü büyüklü kızarıklıklar var ama öyle çok bir kaşıntım yok. Uyuz olma ihtimali var mı? Kaşıntısı sonradan başlayan var mı acaba? ( 1 haftadır var kızarıklıklar bazen sönüyorlar bazen tekrar çıkıyorlar)