yamaniskom masaj yaparak bebeği rahatlatmaya çalış istersen daha çok küçük başa çıkamazsanız damlayı vermeni tavsiye ederim benim bebeğim kolikti birsürü damla şurup vs kullandık bu nurse harveysin şurubunu kullandık ama bizde denediğimiz hiçbir damla fayda etmedi daha kötü ağlıyordu damlalardan sonra ben birçok şey denedim ama en son rezene çayı verdim bir çay kaşığı sabah akşam o çok rahatlattı doktorumuza danışarak verdim tabi rezeneyi ama fayda ediceğni bilseydim daha önce verirdim kesinlikle gaz kemeri oluyor onu kullanabilirsin oda fayda eder bol bol masaj yapın karnına ve bacaklarına bide benim bebeğim yüz üstü yatmayı severdi karnına baskı olunca rahatlardı sırt üstü yatamazdı deneyebilirsin canım