Kızlar bebeğim 50 günlük kaka sorunumuz var doktor normal diyor yapamaması ama sürekli ıkınma ağlama içinde bağırsak çalıştırıcıda içiyor şurup gibi bebekler için. Karnına zeytinyağıyla masajda yapıyorum sabah akşam ayak topuğuna yağ karışımı da sürüyoruz ama tık yok çok tekrarlıyor. Mamasına bi kaç damla zeytinyağı damlatmayı duydum. Midesi sindirebilirmi ne yapabilirim sizlerden yapan varmı acaba