iremco Evet dişleri kasindi salya arttı sürekli birşey kemirmek istedi en sonlarda ağrıları başladı onu da tetagil kullandım rahatladı yeri geldi calpol verdim. Tabi o dönem diş geliyor biliyorum ama kriz geçiriyordu ağlamaktan sizlanmaktan aklıma diş gelmiyordu gaz emzirme vs derken dua aciyorduk ona da etki etmeyince en son akla geldi acaba ağrı mi yapıyor diye tetagil sürdüm bir rahatladı. Tabi bazen tek tetagilde yetmedi calpolde verdim arkasina öyle rahatladı.