kuzeyys Annelerim iyi akşamlar. Aptamil prosyneo kullanıyordum sanki bebeğimde gaz ve huzursuzluk yaptı. Bugün HİPP COMBİOTİC e başladım. Kullananlar yorum yapabilir mi? ( 50 günlüğüz) anne sütü + mama yiyoruz
eminnnee kuzeyys merhaba bende aptamil kullanmıştım çok fazla gaz yaptı tavsiye üzerine hip kullandık daha sonra
pinar_001 kuzeyys merhaba bizde anne sütü ve mama şeklinde ilerliyoruz iki aya kadar hipp kullandım şu an üç buçuk aylığız sanki doyurmuyormuş gibi me geldi ve keçi sütlü olan golden goat başladık şu an memnunuz ama hippte güzel
slngkts kuzeyys aptamil çoğu bebekte gaz yaparken bizde yapmamıştı. Hipp ise fışkırır tarzda kusturmuştu. Kabızlık durumunda biraz kullanın derim çünkü alışma süreci oluyor. Bu ikisi de uygun gelmezse bebeğinize sma optipro deneyin 🥰
defnevedoruk kuzeyys önce apmatil prosyneo kullandık yeşil kaka ve kusma gaz cok yaptı, ayrıca fitilsiz kaka yapamıyordu, daha sonra hipe geçtim 4 aylıkken o kadar iyi geldi ki düzenli kaka yapmaya basladı
kuzeyys defnevedoruk inş benim bebeğimde hip ten sonraki kakasını rahat çıkardı inş güzel devam eder çok sağolun
sonnenchein kuzeyys biz hipp kullanıyoruz 12 aylığız aptamili sevmedi benim ikizlerim, hippte gaz sorunu olmuyor gerçekten kolay çıkıyor gazları tek sorun çabuk acıktırıyor diğer mamalara göre, kolay sindiriliyor bu da bebeği daha az rahatsız ediyor sanırım