Kızlar merhaba kızım 15 ay 19 günlük kilosu 9,700 boyu 80 falandır bugün parkta kaç aylık dedi bir anne söyledim ay ne zayıf ya falan dedi baya sasırdı kasapa gittim işte eve bişeyler almaya orda kasada kı kız da ayyy ne zayıf falan yaptı zaten her kes aynı tepkiyi veriyor ama kızlar inanın elımden gelen herşeyi yapıyorum kızım fazla yemek yemez meme emer mama falan da hiç istemedi etraftan böyle seyler duymak beni çok üzüyor basına böyle bi durum gelen oldumu kızım cok şükür sağlıklı ama ben hiç bir anneye böyle söylemezdım cok kırıcı