birisi007 Sütümü sağıp poşete koyup buzdolabına koyup . 2 saat sonra tekrar o sütun üzerine sagdigim sütü koyabilir miyim
aytas birisi007 8 ay süt sağdım poşete koyup buzdolabına koyuyordum tekrar sağdığımı biberonla buzdolabına koyup soğumasını bekliyordum öyle üstüne ekliyordum
beyazzkuguu happymomk neden 2 saat dışarıda kalmıyor acaba doktorlar 3 hatta bazıları 4 saate kadar dışarı da kalabilir diyorlar ama
haalee @birisi007 aynı sıcaklıkta olması gerekiyor ben sağma poşetine ilk sağdığımı koyup dolaba atıyorum diğerinide sağma makinesinin biberonuna koyup dolaba atıyorum ikiside soğuyunca biberonu sağma poşetinin üzerine ilave edip buzluğa stok yapıyorum
birisi007 haalee Tamam bu mantıklı geldi. Ben elimle sağacağım bardağa koysam olur mu ? İlk kez kullanacağım için bilmiyorum
happymomk beyazzkuguu Max 2 saat diyorlar benim gittiğim ve takip ettiğim doktorlar 4 saati kim söylemiş acaba çok şaşırtıcı. Birde havalar sıcaklıyor artık
beyazzkuguu happymomk çok az bi kesim 4 diyor ama geneli 3 diyor bende 3 e göre hareket ediyordum ondan 2 deyınce bozuluyor mu acaba diye düşündürdü