Selam anneler nasılsınız iyi misiniz umarım hala psikolojiniz iyi durumdadır ben bebeğe alışmaya çalışıyorum . Bebeğiniz şu an neler yapıyor ? Benim bebeğim tam iki aylık hafiften girmelerimiz başladı gülüyoruz ufaktan konuşunca dinliyoruz bazen sıkılıyoruz konuşulmasından. bazen de emme sırasında kafasını diğer yöne çeviriyor ısrarla Ben kendince oyun oynadığını düşünüyorum. Sizler ve sizin bebekleriniz neler yapıyor ? Biraz sohbet edelim