Arkadaşlar bu bakıcı mevzusu beni çok geriyor. Hiç bilmediğim bir sehirdeyim. Kimseye güvenmiyorum. Beni korkutuyor. Ama Eylül’de işe başlamak zorundayim artık.bu hayat şartlarında çalışmak gerek artık. Eğer kendi memleketimde olsaydım tekrar ücretsiz izne ayrilirdim.ama gurbet iste.Bebeğime yabancı birinin dokunacak olma dusuncesi beni çok acıtıyor. Kafama ağrı giriyor. Aranızda bakıcı ile çalışan varmı. Nasıl seçtiniz. Nasıl guvendiniz. Nelere dikkat etmek gerek. Evde kamera taktinizmi.