Kızım 3 aylıkken bronsitten hastanede yattı simdi 1 yaşına gircek hala daha öksürüyor 2 ay bi iyi oldu sonra tekrar antibiyotik bitirdik sonra gecmeyince tekrar ağır iğne şeklinde antibiyotik kullandik ama bakıyorum gene biraz hiriltisi var ve öksürüğü cok farklı surekli kafama takıyorum herseyden hevesim gidiyor surekli antibiyotik kullanıyoruz alerji testi yaptırdık 8 aylıkken felan birsey çıkmadı ama bu alerjik deniliyor bu kadar sık olması korkuyorum ya hiç gecmesse nolucak böyle 😔