Oğlum 1 yaşında iken B12 eksikliği olmuştu doktor ocean 500 mg vermişti 1 ay kullandık düzelmişti şimdi 2,5 yaşında yine tahlillerde B12 düşük çıktı değer 260 randevu gününe de 13 gün var bende eczaneden alayım ilacı dedim 1000 mg verdi eczacı hergün bi fıs dedi yüksek olmaz mı dedim olmaz dedi bende vermeye korkuyorum fazla gelir mi diye bu şekilde kullanan var mı acaba